Beste buurtbewoners, vrijwilligers, partners en andere geïnteresseerden!
Wil je ook meedenken of doen over hoe we onze buurt nóg mooier, groener en gezelliger kunnen maken? Kom dan op zaterdag 4 juli van 14:00 – 16:00 naar het zomerfeest in de nieuwe buurttuin (ingang Van Goghstraat, groene poort naast nr 52)! En mooi moment om een kijkje te nemen op het terrein en inspiratie op te doen.
Het terrein ligt er nu nog kaal bij. We gaan daarom op die dag ook samen wat (tijdelijke) dingen doen om het een klein beetje gezelliger te maken tot het uiteindelijke plan wordt ingediend in december. Leuk om samen iets te doen en prettig voor de buren die erop uit kijken.
We zien jullie allemaal graag op zaterdag 4 juli!
Groetjes,
Vrijwilligers buurttuin Zusterstraat!
Dit project is een samenwerking tussen: