Het buurtlokaal

Het Buurtlokaal is het buurthuis voor en door bewoners en wijkpartners in Schilderswijk-West. Samen organiseren we leuke activiteiten en projecten. Zo verzorgen de buurtkoks elke vrijdag vanaf 17.30 een buurtrestaurant! Je bent van harte welkom om aan te schuiven voor een driegangenmenu. Het menu is €15 p.p en €5 voor minima. Kinderen tot 5 jaar eten gratis mee. Vlees is altijd halal en er zijn altijd vegetarische opties.

Door omstandigheden zijn we tijdelijk gestopt met het gratis beschikbaar stellen van het lokaal voor bewoners. Zodra dit weer mogelijk is, laten we het weten.

Wat gebeurt er nog meer in het buurtlokaal?

• Elke maandagochtend van 09.30 tot 11.00 is er baby & dreumescafe georganiseerd door Stichting Jeugdwerk.

• Elke dinsdagochtend van 09.00 tot 12.00 is er inloop met koffie en thee door Stichting Quiet.

• Elke woensdagochtend van 11.00 tot 13.00 gaan we starten met taalles voor vrouwen. Bij 10 aanmeldingen kunnen we starten!

• Elke vrijdagavond van 17.30 tot 20.00 organiseren de buurtkoks een driegangmenu voor de buurt. Schuif gezellig aan.

• Een keer in de maand op dinsdagavond vergaderd het Buurtteam Schilderswijk-West, georganiseerd door Duurzaam Den Haag.

• Beschikbaar voor vergaderingen, inclusief catering van de buurtkoks!